Nyheder
Nyt Tesla ServiceCenter i Køge og ny afhentningsmetode
Tesla åbner større lokationer for at imødekomme den voksende flåde af biler
Tesla Service bliver konstant udviklet og udvidet med flere serviceteknikere på hver lokation og flere Mobile Service-teknikere for at imødekomme den voksende flåde og stigende efterspørgsel efter familie- og erhvervskøretøjer, herunder Model S, Model X, Model Y og Model 3. Ligesom vores seneste Tesla Center i Ribe vil den nye placering i Køge have et stort vækstpotentiale og øge Teslas kapacitet i Danmark markant. Denne placering bliver endnu større end Tesla Ribe med mere end 5.000 m2. Med service, showroom og leverancer på én gang tilbydes nuværende og kommende Tesla-ejere en nem oplevelse, helt tæt på de store motorveje og med gåafstand fra Køge Nord Station, når der åbnes i første halvdel af næste år. Tesla vil allerede inden for de kommende måneder tage den nye lokation i Køge i brug, som det primære afhentningssted for nye kunder, der skal afhente deres nye Tesla på Sjælland.
Planlæg afhentning med “Express Delivery” eller få bilen leveret derhjemme
Når den nye eller brugte bil er klar til levering, så er det nemt at planlægge en aftale på sin Tesla-konto om afhentning fra et af Teslas udleveringssteder som “Express Delivery”. På afhentningsdagen vil bilen holde klar ude foran, og kunden kan finde sin bil via sin Tesla-app. Kunden accepterer levering via sin telefon og kan herefter låse bilen op og køre afsted i den nye bil. Introduktionsvideoer er tilgængelige digitalt før afhentning i Tesla-app og i bilens skærm. Med "Express Delivery” bruger Tesla udviklingen af digitaliseringen og integrationen med bilerne til at gøre det effektivt og tidsbesparende for kunden at afhente den nye bil. Som noget nyt er Tesla også begyndt at tilbyde hjemmelevering i udvalgte områder. ”Tesla Direct” giver kunder mulighed for at få deres nye bil leveret foran derhjemme eller på arbejdet.